Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Zniżki na piwo - najefektywniejszy sposób na przyciągnięcie klientów

Autor: pr 17 września 2015 14:56

Ze wszystkich produktów spożywczych, które konsumenci wyszukują na platformie  Tiendeo, napoje alkoholowe stanowią 45 proc. globalnych zapytań. W tej grupie głównym bohaterem jest piwo.

Tiendeo.pl - serwis oraz aplikacja gromadzące internetowe katalogi, kupony oraz oferty przedsiębiorców i sieci handlowych - przeprowadziło w roku 2015 badanie zwyczajów zakupowych w gospodarstwach domowych,wyszczególniając produkty najczęściej wyszukiwane i najczęściej oferowane we wszystkich krajach, w których strona jest obecna.

Średnio 33 proc. spośród użytkowników Tiendeo powtarza to wyszukiwanie każdego
miesiąca. Najczęściej wyszukiwane produkty wespół z alkoholem użytkownicy Tiendeo z całego świata wyszukują między innymi pieluchy (19 proc.) oraz oliwę z oliwek (7 proc.). Jest to spowodowane tym że, obok alkoholu, te produkty pojawiają się w bardzo wielu domach i są odpowiedzialne za
spory uszczerbek w portfelach konsumentów.

Pampers jest marką, która zdecydowanie dominuje w wyszukiwaniach użytkowników na całym świecie. Jest również liderem liczby wyszukiwań w kilku europejskich krajach, takich jak Wielka Brytania, Niemcy, Włochy i Francja. To także najpopularniejsza marka pieluch na listach zakupów w USA.
Huggies także cieszą się na świecie wysoką pozycją, lecz ich wpływy zogniskowane są bardziej w Ameryce Łacińskiej. Na przykład dla użytkowników w Meksyku i Chile to standardowa marka obecna na listach zakupów. Jednak w niektórych krajach, na przykład w Argentynie, marka ta dzieli najwyższe miejsce z Pampersem.
Dodot, trzecia największa światowa marka, jest silnie obecna w krajach południowej Europy. W Hiszpanii i Portugalii użytkownicy mają w zwyczaju wyszukiwać ją zdecydowanie częściej w stosunku do innych standardowych domowych zakupów.

Przedsiębiorcy są świadomi tego, jak ważne dla domowego budżetu są napoje alkoholowe, pieluchy i olej do smażenia. Zgodnie z danymi z Tiendeo, te trzy kategorie produktów zajmują tę samą pozycję w rankingach zainteresowań tak klientów, jak i samych sprzedawców. Alkohol oferowany jest w przypadku 74% wszystkich akcji promocyjnych, a za nim plasują się pieluchy (10%) i olej (9%).

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    3,01

  • Min

    2,39

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9302

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.