Zupy w torebkach mają szansę zrewolucjonizować segment zup gotowych do spożycia
Polacy polubili gotowe zupy i na razie najchętniej sięgają po suche warianty. Jednak dla konsumentów w całej Europie, w tym również w Polsce, coraz istotniejsze jest to, by posiłek zawierał m.in. świeże składniki i miał wygodne opakowanie. Gotowe zupy w torebkach mają więc szansę zrewolucjonizować segment zup gotowych do spożycia – wynika z badania firmy Mintel.
W Europie plastikowe pojemniki, puszki i kartony zdominowały segment gotowych zup, jednak od 2010 roku nowe formaty rewolucjonizują tę kategorię spożywczego rynku. Gotowe dania - zupy w torebkach - są często pozycjonowane jako produkty premium - wynika z raportu firmy Mintel.
Zupy w torebkach stanowią alternatywę dla puszek, zwłaszcza w kategorii zup o przedłużonej trwałości, poniewaz produkty w puszkach są często postrzegane jako mocno przetworzone i staroświeckie. Poza tym 75 proc. zup w torebkach w Europie można podgrzewać bezpośrednio w mikrofalówkach, co jest dodatkowym ułatwieniem dla użytkowników.
W Polsce zupy są ważną częścią codziennej diety. Jednak w naszym kraju rynek zup gotowych jest na razie zdominowany przez tzw. suche zupy. Rosnące zapotrzebowanie na większą liczbę produktów naturalnych tworzy przestrzeń dla rozwoju gotowych do spożycia zup w torebkach na polskim rynku - informuje Mintel w raporcie.
W zakresie opakowań zup mokrych, rynek polski jest podobny do całej Europy - dominują tutaj plastikowe pojemniki i słoiki. Jednak polski rynek ewoluuje w stronę nowych opakowań - torebek, czego przykładem mogą być produkty firmy Profi.
Z badania firmy Mintel wynika, że dla polskich młodych konsumentów w przedziale wiekowym od 16-24 lat bardzo atrakcyjną opcją byłaby możliwość bezpośredniego podgrzewania w mikrofalówce opakowania z gotową zupą.

WYBRANE DLA CIEBIE
- 17:32 Oshee przejmuje dystrybutora żywności
- 17:20 Pilne: TFI Capital Partners występuje do UOKiK w sprawie Piotra i Pawła
- 17:13 Jantoń wprowadza nowa kategorie alkoholu - Seltzer Cool Wave
- 17:04 UOKiK sprawdzi komunikację cenową w sklepach. Biedronka gotowa na kontrole
- 15:26 Prezes Gino Rossi sprzedaje akcje spółki
- 15:05 Carrefour ma problem z hipermarketami we Włoszech
- 14:34 Lidl z 7. sklepem w Białymstoku
- 14:25 Ruszyła kampania Nałęczowianki z odświeżonym wizerunkiem
-
Sierpień'80: Ukraińcy też nie chcą pracować w Biedronce
-
Stokrotka powalczy z Dino o portfele Polaków
-
Lidl uruchamia największe centrum dystrybucyjne w Polsce (galeria)
-
Poznaj pięć konceptów sklepów Lidl (galeria zdjęć)
-
500 tys. zł kary dla Almy Market za nieujawnienie ważnych informacji
-
Upływa rok od kiedy Piotr i Paweł ma inwestora finansowego. Jaka jest...
- 1 Upływa rok od kiedy Piotr i Paweł ma inwestora finansowego. Jaka jest...
- 2 Stocznia Gdańska na koszulkach Reserved
- 3 Eurocash: Małe sklepy kupują u producentów drożej, niż w detalu sprzedają...
- 4 Ekspert: Zakaz handlu w niedziele zahamował wzrost rentowności sieci (wywiad)
- 5 Związkowcy z Auchan okupują hipermarket w Łomiankach
- 6 Tesco zwolni setki menadżerów?

BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »GORĄCE OFERTY
POLECANE OFERTY
- Mieszkanie, Warszawa Mokotów (Służewiec), Obrzeżna, 66.50 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Warszawa Mokotów (Służew), Józefa Elsnera, 75.00 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Wrocław Psie Pole (Poświętne), Poświęcka, 33.80 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Warszawa Praga Południe (Grochów), Suchodolska, 65.00 m², sprzedam mieszkanie
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drodzy Użytkownicy!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.