Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Zyski H&M poniżej oczekiwań

Autor: TVN24.pl 27 marca 2014 13:12

Hennes & Mauritz (H&M), numer dwa na światowym rynku odzieżowym, zanotował mniejsze od oczekiwań zyski za pierwszy kwartał 2014 roku. Wszystko przez duże nakłady na inwestycje, które mają pomóc stać się firmie bardziej konkurencyjną.

Słabsze wyniki H&M kontrastują z wynikami największego rywala - firmy Inditex (właściciel marki Zara), która korzysta z szybkiego wzrostu sprzedaży internetowej i większej od H&M obecności na rynkach wschodzących.
Obie firmy potrafiły przeciwstawić się spowolnieniu gospodarczemu w Europie lepiej niż wielu konkurentów dzięki szybkiej reakcji cenowej i zmianom kolekcji. Konkurencja jednak rośnie - głównie ze strony Primark i grupy Forever 21 czy ASOS.

H&M poinformował w czwartek, że jego zysk za pierwszy kwartał przed opodatkowaniem wzrósł o 8 proc. do 3,5 mld koron szwedzkich (542 mln dolarów). To poniżej nawet najsłabszych szacunków analityków.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    3,01

  • Min

    2,39

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9302

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.