Zyski sieci Maxipizza spadają

www.portalspozywczy.pl 19 lutego 2013 21:25

Notowana na GPW sieć gastronomiczna Maxipizza po czterech kwartałach 2012 r. wygenerowała stratę netto w wysokości 122 tys. zł w porównaniu do zysku netto 75 tys. zł rok wcześniej. W samym IV kwartale strata wyniosła 29 tys. zł (w analogicznym okresie 2011 r. spółka osiągnęła 145 tys. zł zysku).

Przychody netto ze sprzedaży w roku 2012 wyniosły 3,64 mln zł w porównaniu do 3,19 mln zł osiągniętych w roku 2011. W IV kwartale spółka wykazała sprzedaż w wysokości 968 tys. zł (837 tys. zł rok wcześniej).

- Na osiągnięcie ujemnego wyniku finansowego pomimo wzrostu przychodów ze sprzedaży miały takie czynniki, jak: nieprzerwany, trwający praktycznie przez okres całego minionego roku wzrost cen produktów wykorzystywanych w branży gastronomicznej, koszty poniesione w związku z uruchomieniem w 2012 roku nowych placówek w Warszawie i Poznaniu oraz dynamiczna konkurencja na krajowym rynku gastronomicznym. Pojawianie się nowych konceptów restauracyjnych, rosnąca różnorodność i coraz łatwiejsza dostępność oferty dla końcowego użytkownika powoduje, że czas osiągnięcia zakładanego poziomu sprzedaży w nowych lokalizacjach się wydłuża i wymaga znaczących nakładów marketingowych. Reagując na zmieniające się warunki rynkowe spółka wdrożyła szereg korzystnych pakietów promocyjnych z zamiarem dotarcia do szerszego grona klientów oraz zwiększenia częstotliwości zakupów przez dotychczasowych klientów - podała Maxipizza w raporcie.

Spółka stale prowadzi negocjacje z przedsiębiorcami zainteresowanymi uruchomieniem placówek franczyzowych pod marką Maxipizza. Zdaniem
zarządu, przy obecnym nasyceniu rynku różnorodną ofertą gastronomiczną, należy dołożyć szczególnej staranności wybierając nowe lokalizacje. Cały czas wprowadzane są nowe promocje w celu uatrakcyjnienia oferty spółki.

Maxipizza tworzy obecnie sieć dziewięciu lokali.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9483

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.