Żywiec promuje piwo bezalkoholowe na Facebooku i Instagramie

Autor: pr 29 października 2018 11:10

Żywiec promuje piwo bezalkoholowe na Facebooku i Instagramie Fot. materiały prasowe

Żywiec po raz kolejny zaskakuje innowacyjną kampanią łączącą świat offline z onlinem – w ramach promocji piwa Żywiec 0,0% marka zaprosiła do współpracy: Gosię Rdest, najszybszą Polkę oraz Pashę, gracza e-sportowego. Wszystkie materiały zostały przygotowane z myślą o środowisku Facebooka i Instagrama.

Żywiec zainspirował Gosię Rdest, kierowcę wyścigowego i najszybszą Polkę oraz Pashę, zawodowego gracza e-sportowego do tego, aby wspólnie pokazali, jak rozumieją życie bez ograniczeń. Oboje spotkali się na torze w Brnie, gdzie Gosia ścigała się w swoim realnym Seacie, a Pasha na specjalnym symulatorze komputerowym. Relację z tego wyjątkowego spotkania można zobaczyć w kanałach social media marki Żywiec.

Zapraszając do współpracy Gosię Rdest i Pashę, osoby, które zawsze podążają swoją drogą i nie przejmują się narzucanymi ograniczeniami, chcieliśmy pokazać wartości, które są bliskie marce. W kampanii wykorzystaliśmy innowacyjne rozwiązania i oparliśmy całą komunikację na platformach social media – mówi Maja Bucholc-Kmiecik, Kierownik marki Żywiec.

Dzięki zerowej zawartości alkoholu, Żywiec 0,0% umożliwia dorosłym konsumentom cieszenie się smakiem piwa, kiedy tylko mają na to ochotę, bez jakichkolwiek ograniczeń i obaw, nawet w sytuacjach, w których kiedyś było to niemożliwe: przed prowadzeniem samochodu, w podróży czy przed treningiem.

Za komunikację ATL odpowiada 2012 Agency, za działania w kanale digital i w social mediach agencja VML. Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Wideo wyprodukował dom produkcyjny Film Produkcja. Wsparcie PR zapewnia agencja Hope.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    10,99

  • Śr

    6,72

  • Min

    3,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7781

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.