Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Żywiec rozwija Piwiarnie Warki, docelowo wszystkie mają działać we franczyzie

www.portalspozywczy.pl 24 października 2013 14:58

W naszym kraju działa obecnie 78 Piwiarni Warki - konceptu gastronomicznego Grupy Żywiec. - W przyszłym roku na pewno powstanie kilka nowych placówek sieci - mam nadzieję, że co najmniej pięć. Nasz koncept franczyzowy cieszy się sporym zainteresowaniem - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Maciej Golnowski, kierownik ds. franczyzy Grupy Żywiec SA.

- Ile Piwiarni Warki działa obecnie w Polsce?
W naszym kraju działa obecnie 78 Piwiarni Warki. W tym roku otworzyliśmy trzy nowe lokale - wszystkie w ramach reality show "Ekipa na swoim" sponsorowanego przez markę Warka, który był emitowany w Polsacie. Piwiarnie pod szyldem Warki to pierwsza w Polsce sieć lokali gastronomicznych o piwnym charakterze, obecna na rynku już 8 lat. W ubiegłym roku nasze lokale odwiedziło ok 4 mln konsumentów. W ostatnich latach Piwiarnie osiągnęły pozycję lidera w kategorii PUB. 

- Jakie lokalizacje preferujecie pod Piwiarnie Warki?
Otwieramy Piwiarnie w największych polskich miastach, jednak zdarzają się lokale także w miejscowościach powyżej 30 tys. mieszkańców. Każda lokalizacja podlega indywidualnej ocenie pod względem potencjału sprzedażowego. Franczyzobiorca otrzymuje od nas wyłączność terytorialną na dane miasto, choć największe ośrodki miejskie są wyjątkami od tej reguły.

- Ile Piwiarni działa we franczyzie?
Zdecydowana większość z 78 Piwiarni Warki to franczyza. Docelowo sieć Piwiarnie Warki ma być w 100 proc. franczyzowa. Franczyza to dla nasz najlepsze rozwiązanie, zwłaszcza, że nasz program należy do tzw. "miękkiej franczyzy". Sieć franczyzowa Piwiarnie Warki to też dogodna i bezpieczna forma prowadzenia gastronomii. Operator piwiarni prowadzi lokal pod szyldem czołowej polskiej marki piwnej, korzystając ze sprawdzonych rozwiązań oraz profesjonalnego wsparcia franczyzodawcy. Dzięki kampanii Warki "Ekipa na swoim" sieć zyskała rozgłos w całej Polsce. Świadczą o tym rosnące wyniki sprzedaży i ogromne zainteresowanie konceptem nowych inwestorów.

- Ile trzeba zainwestować w otwarcie Piwiarni?
Od 50 do 300 tys. zł. To zależy od stanu lokalu. W każdym nowym przedsięwzięciu Grupa Żywiec wspiera swoich franczyzobiorców kwotą ok. 150 tys. zł np. na swój koszt zabudowujemy salę konsumpcyjną. Osobom prowadzącym Piwiarnie oferujemy również preferencyjne warunki zakupu alkoholi, bieżące wsparcie B2B oraz szkolenia barmańskie, aby konsumenci kilkunastu piw Grupy Żywiec otrzymywali piwo podane najatrakcyjniej w Polsce. Dodatkową korzyścią są akcje promocyjne realizowane tylko w Piwiarniach (6 w ciągu roku) oraz ogólnopolskie kampanie reklamowe w największych stacjach telewizyjnych.

- Ile nowych Piwiarni powstanie w najbliższym czasie?
W przyszłym roku na pewno powstanie kilka nowych placówek sieci Piwiarnia Warki - mam nadzieję, że co najmniej pięć. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9324

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 553718

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.