Żywiec rusza z nową kampanią telewizyjną

Autor: pr 26 kwietnia 2013 11:54

Żywiec rusza z nową kampanią telewizyjną

26 kwietnia br. Żywiec rozpoczyna kampanię telewizyjną, w której prezentuje swoje nowe opakowania oraz ich główną innowację - wskaźnik schłodzenia.

Reklama jest kontynuacją platformy "polski apetyt na życie", która spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem konsumentów.
Podobnie jak w przypadku poprzedniej reklamy, w obecnym spocie przedstawiono młodych ludzi, pełnych energii i lubiących aktywnie spędzać czas. Akcja toczy się w urokliwym Gdańsku, a w centrum wydarzeń znalazła się nowa butelka Żywca. Momentem kulminacyjnym filmu jest pokazanie właściwości wskaźnika schłodzenia - głównej innowacji nowych opakowań. Sygnalizuje on, że piwo osiągnęło temperaturę idealną do spożycia (6 stopni Celsjusza). Spot stanowi uzupełnienie kampanii prowadzonej w prasie oraz w outdoorze i będzie emitowany w sezonie letnim w głównych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz na kanałach tematycznych.

Podobał się artykuł? Podziel się!
KOMENTARZE  
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8792

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.