Żywieccy browarnicy w nowym spocie Ż

Autor: dlahandlu.pl 25 marca 2019 10:11

Żywieccy browarnicy w nowym spocie Ż Fot. materiały prasowe

Praca żywieckich browarników została zaprezentowana w nowym spocie marki, będącym kwintesencją hasła „Chce się Ż”.

Browarnicy z Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej stoją na straży najwyższej jakości piwa warzonego w Arcyksiążęcym Browarze w Żywcu. Długa historia, lata doświadczenia i Chęć Ż sprawiają, że żywieccy piwowarzy nieustannie poszukują nowych receptur i chętnie eksperymentują z gatunkami. Doskonale widać to w nowym spocie reklamowym marki, w którym wystąpili browarnicy – Jerzy Czarnik, Witold Matlak, Adam Żyrek, Kamil Stepak i Jakub Bachowski.

- Marka Żywiec nieustannie się rozwija – mówi Anna Paciejewska-Łapińska, Kierownik marki Żywiec. - Wszystko dzięki wielkiej pasji i zaangażowaniu żywieckich piwowarów. Nowy spot to z jednej strony wyraz uznania dla ich kunsztu, a z drugiej – dla radości, z jaką podchodzą do pracy. Są doskonałą emanacją hasła Chce się Ż – dodaje.



Poza spotem telewizyjnym, marka prowadzi również komunikację w kanale digital. Oprócz prawdziwych piwowarów w kampanii bierze udział stand-uper – Wojtek Fiedorczuk, który w charakterystycznym dla siebie lekkim stylu rozmawia z żywieckimi browarnikami, by odpowiedzieć na pytania konsumentów zadawane w sieci. Dzięki temu oryginalnemu konceptowi konsumenci będą mieli możliwość poszerzenia swojej wiedzy na temat piwnego świata. Materiały wideo z udziałem Fiedorczuka będą udostępniane w social mediach marki Żywiec oraz na YouTubie.

Nowe spoty można oglądać od 13 marca br. w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Oprócz kampanii telewizyjnej zaplanowano również działania w internecie i w mediach społecznościowych.

Za komunikację ATL odpowiada 2012 Agency. Reżyserem spotu jest Antoni Nykowski, za jego realizację odpowiada dom produkcyjny Opus Film, za postprodukcję – Televisor, a za dźwięk Ztudio&Burza. Za działania w kanale digital i w social mediach odpowiedzialna jest agencja VMLY&R, a za działania BTL – agencja JUST. Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja Hope.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    23,51

  • Śr

    10,08

  • Min

    5,59

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7058
Ilość aktualnych ofert: 543679
Ilość aktualnych ofert: 397 708

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.