Avita chce być siecią ogólnopolską z 280 sklepami

www.portalspozywczy.pl 3 maja 2012 19:13

Avita chce być siecią ogólnopolską z 280 sklepami

- W 2012 i 2013 planujemy przyłączyć do naszej sieci blisko 200 nowych sklepów z terenu całej Polski - mówi Marcin Rogatko, szef działu rozwoju sieci Avita. Dzięki ambitnym planom rozwoju Avita z sieci regionalnej chce wkrótce zostać operatorem ogólnopolskim.


- W 2012 i 2013 planujemy przyłączyć do naszej sieci blisko 200 nowych sklepów z terenu całej Polski - mówi Marcin Rogatko, szef działu rozwoju sieci Avita.
Obecnie w sieci działa ponad 80 sklepów, głownie na południu Polski. Spółka stale poszukuje partnerów w innych województwach, m.in. śląskim, opolskim, łódzkim czy dolnośląskim. W ubiegłym roku zostały też otwarte sklepy w Częstochowie i Kielcach. Ostatnie miesiące przyniosły przyspieszenie inwestycji. - W tym roku do naszej sieci zostało przyłączonych 14 sklepów z terenów województw małopolskiego, śląskiego oraz opolskiego - dodaje Marcin Rogatko.

Firma zakłada, że do końca tego roku do sieci przystąpi około stu placówek.

Operator chce nie tylko przyłączać pojedyncze placówki handlowe, ale rozmawia także z właścicielami niewielkich sieci handlowych. - Jak najbardziej są prowadzone rozmowy na temat przyłączania innych mniejszych sieci - mów szef działu rozwoju sieci Avita. Nie chce jednak zdradzić kiedy rozmowy mogą zostać sfinalizowane.

- Naszą ideą jest jednoczyć niezależnych kupców tak, aby stali się znaczącą siłą w handlu detalicznym w kraju - dodaje. Jednak jak zaznacza, dużym problemem jest silnie nasycony rynek, czyli bardzo duża konkurencja różnych systemów franczyzowych i sieciowych.

Avita chce integrować w ramach sieci sklepy ogólnospożywcze średniego i dużego formatu oraz sklepy specjalistyczne - monopolowe. - Obserwujemy obecnie tendencję konsolidacji w handlu detalicznym na ogromną skalę, która jest obroną przed inwazją sklepów wielkoformatowych z kapitałem zagranicznym - podsumowuje Marcin Rogatko.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • G.Tera 2012-05-08 14:11:06

    200 nowych sklepów? Czyżby nowa konkurencja dla ogólnopolskich sieciówek?

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,36

  • Śr

    3,82

  • Min

    2,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8959

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.