Jerzy Dudek w kampanii Heinekena

Autor: pr 13 lutego 2018 17:43

Jerzy Dudek w kampanii Heinekena Fot. materiały prasowe

W Lidze Mistrzów, podobnie jak w kinie, zdarzają się sceny, które wbijają widzów w fotel i nawet po latach wzbudzają emocje. Ten klimat przywołuje w nowej kampanii Heineken, w roli głównej obsadzając Jerzego Dudka - legendę prestiżowych rozgrywek piłkarskich i pierwszego Polaka w światowej kampanii marki.

Tę filmową dramaturgię oglądaliśmy w finale z 2005 roku, którego bohaterem został właśnie Jerzy Dudek. W pamiętnej serii rzutów karnych Polak błysnął nie tylko umiejętnościami bramkarskimi, ale też aktorskimi. Efektownym tańcem w bramce, nazwanym potem "Dudek Dance", zmylił aż trzech rywali i zdobył najcenniejsze klubowe trofeum w europejskiej piłce.

W nowej kampanii Heinekena Jerzy Dudek zamienił tu bramkarską bluzę na strój rodem z filmów kostiumowych, a zamiast rzutów karnych oglądamy pełen emocji pojedynek, w którym Polak rozprasza swojego rywala w sposób znany z finałowego meczu w Stambule.

Heineken przygotował też pierwszą w całej historii marki, limitowaną edycję opakowań, dedykowaną jednemu bohaterowi.  Wyjątkowe puszki z wizerunkiem Jerzego Dudka trafią do sklepów w marcu i będą dostępne jedynie na terenie Polski.

Elementem kampanii pod hasłem „Poczuj legendarne emocje” będzie także najdłuższa w historii marki loteria konsumencka. Heineken będzie mówił o piłce od dziś do końca czerwca, czyli miesiąc dłużej niż zazwyczaj. W codziennych losowaniach, będzie można wygrać: wyjazdy na mecze Ligi Mistrzów i Superpucharu Europy, Playstation 4 Pro z zestawem VR oraz 30 piłek z autografem Jerzego Dudka. Aby wziąć udział w loterii, wystarczy kupić piwo Heineken, wejść na stronę heineken.com.pl i wpisać kod spod kapsla lub zawleczki.

Spot z udziałem Jerzego Dudka przygotowała agencja Publicis Italy, a wyreżyserował go Fredrik Bond. Za produkcję odpowiada Sonny London, a za postprodukcję MPC London. Komunikację w digital i social mediach prowadzi agencja 2012. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom, wsparcie PR zapewnia agencja ROOTS. a projekt limitowanej edycji puszek z wizerunkiem Jerzego Dudka odpowiada agencja Global Shopper Marketing.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    13,32

  • Śr

    7,07

  • Min

    3,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8461

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 689431

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane