E. Wedel z największą loterią pianek Ptasie Mleczko w historii

15 kwietnia rozpoczęła się promocja pianek Ptasie Mleczko marki E.Wedel, realizowana pod hasłem „Obgryzaj, znajduj, wygrywaj”. Zabawa potrwa do 22 października br.
Loteria prowadzona jest na terenie całej Polski. Dla jej uczestników marka E.Wedel przygotowała ponad 3000 nagród, a wśród nich longboardy i karty przedpłacone, oraz cztery nagrody specjalne w postaci rejsu w wybranym kierunku świata.
Aby zdobyć główną wygraną, należy kupić Ptasie Mleczko w opakowaniu objętym loterią, znaleźć w środku pianki w biało-brązowy zebrę i zgłosić się do organizatorów przed 22 października br. Dodatkowo każdy, kto do 13 czerwca br. zgłosi kod z opakowania promocyjnego na stronie www.piankawzebre.pl lub przez sms, będzie miał szansę na wygranie jednej z 3000 dodatkowych nagród. W obu przypadkach należy zachować zwycięskie opakowanie.
Przeczytaj także:
W loterii biorą udział odpowiednio oznaczone opakowania promocyjne pianek Ptasie Mleczko o smakach: strawberry shake, karmellove, śmietankowe, waniliowe, czekoladowe, cytrynowe, kokos i mango,
Akcję wspiera szeroka kampania na nośnikach zewnętrznych oraz działania reklamowe obejmujące m.in. telewizję oraz internet. Za kreację i produkcję reklam odpowiedzialna jest agencja PZL, a aktywności w kanale digital prowadzi agencja J. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy OMD, natomiast wsparcie PR zapewnia agencja Walk PR.
Przeczytaj także:

-
PMICombera 2018-04-17 14:09:23
szkoda, że Państwo pisząc o podmiotach wspierających loterię, nie wspomnieliście o najważniejszym, o organizatorze całości przedsięwzięcia, agencji PMICombera.
WYBRANE DLA CIEBIE
- 17:50 W sobotę Biedronka otworzy sklep w Sosnowcu
- 17:42 Cena cukru najniższa od 2015 r., mimo to podaż nie maleje
- 17:34 Założyciel Emperii Artur Kawa rezygnuje z zasiadania w radzie nadzorczej spółki
- 17:26 Umowa z PZPN przedłużona - akcja lojalnościowa i gadżety piłkarskie w Biedronce
- 17:23 Za niecały tydzień finał turnieju Tymbarka
- 16:58 Lidl startuje z nową komunikacją marketingową. Stawia na radość życia
- 15:48 Analitycy DM mBanku oczekują poprawy wyników TXM w tym roku
- 15:14 W Toruniu powstaje CH Olimp Park
-
Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
-
Starbucks: Przyjdź po kawę ze swoim kubkiem
-
Solidarność Tesco: Zarząd przedstawił propozycję podwyżek, nie zgadzamy się...
-
Lidl odpowiada Biedronce "tanią sobotą"
-
Solidarność Tesco: Zmiany stanowisk pracy są wprowadzane niezgodnie z prawem
-
Na niehandlowych niedzielach mogą skorzystać takie sieci jak: Biedronka,...
- 1 Dyrektor HR Tesco: Pracownicy są entuzjastycznie nastawieni do zmian
- 2 Analitycy spodziewają się dwucyfrowych wzrostów sprzedaży LPP i CCC
- 3 LPP chce wypłacić 40 zł dywidendy na akcję
- 4 Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
- 5 Media Expert wchodzi do Rybnika
- 6 Piotr i Paweł optymalizuje sieć. Zamyka 4 placówki
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »SZUKAJ PRZETARGÓW
POLECANE OFERTY
- Mieszkanie, Warszawa Bemowo (Chrzanów), Batalionów Chłopskich 79, My Bemowo 3, MB3-2E74
- Mieszkanie, Warszawa Bemowo (Chrzanów), Batalionów Chłopskich 79, My Bemowo 3, MYB-1C67
- Mieszkanie, Warszawa Bemowo (Chrzanów), Batalionów Chłopskich 79, My Bemowo 3, MB3-5C120
- Mieszkanie, Warszawa Bemowo (Chrzanów), Batalionów Chłopskich 79, My Bemowo 3, MB3-5C118