PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Marka Fortuna w nowych opakowaniach

Autor: pr/dlahandlu.pl 10 października 2013 09:45

Marka Fortuna w nowych opakowaniach

Jesienią Fortuna (Agros-Nova) będzie sukcesywnie wprowadzać swoją nową identyfikację wizualną. Projekt nowych opakowań jest wynikiem zmiany strategii marki, której ideą jest podkreślanie naturalności i zdrowia płynącego z produktów przygotowanych w oparciu o same owoce i warzywa, bez zbędnych dodatków takich jak: cukier, sztuczne barwniki czy konserwanty.

 

Odświeżone opakowania wyróżniają się spośród konkurencji estetycznym i przejrzystym wzornictwem. Kolorem wiodącym nowego designu jest biel, na której czytelnie umieszczone zostały wszystkie niezbędne komunikaty podkreślające nową strategię marki.

Na samej górze opakowań, nieco wyżej niż wcześniej, znajdzie się odświeżone i uproszczone logo marki. Dzięki temu na opakowaniach zyskano więcej miejsca na prezentację owoców i warzyw oraz informację o smaku, umieszczoną na czarnym panelu.

W październiku w odświeżonych opakowaniach 1 l do sprzedaży trafią soki pomidorowe i najważniejsze owocowe. W listopadzie i grudniu - pozostałe smaki dostępne w kartonie 1 l oraz wszystkie produkty w szklanych butelkach 0,3 l.

Zmiana szaty graficznej nie obejmuje wszystkich linii dziecięcych oraz wprowadzonej w maju linii napojów 0,5 l - które zostały wdrożone w opakowaniach zgodnych z nową strategią marki.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    2,22

  • Min

    1,43

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7472

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.