Milka startuje z kampanią świąteczną

Autor: pr 14 listopada 2017 14:32

Milka startuje z kampanią świąteczną fot. materiały prasowe

13 listopada rusza nowa odsłona kampanii Milka pod hasłem „Odkryj magię oczekiwania na święta”. Marka po raz kolejny zachęca do dzielenia się delikatnością z najbliższymi i odkrywania w ten sposób magii oczekiwania na Święta. W tym roku kampania będzie mieć jeszcze większy zasięg niż dotychczas.

Konsumentów zaskoczy szereg aktywacji, m.in. wydarzenia w aż 9 miastach Polski z mnóstwem atrakcji i pysznymi czekoladowymi upominkami. W sklepach pojawi się limitowana edycja świątecznych słodkości, takich jak flagowy produkt zimowego portfolio – delikatny kalendarz adwentowy z zupełnie nową, odświeżoną grafiką. Najważniejsze produkty z oferty sezonowej promować będzie m.in. spot reklamowy „Wehikuł czasu”.

Kampanii towarzyszyć będą znane widzom z ubiegłego roku 60 i 30 sekundowe spoty z chłopcem, który nie może doczekać się Świąt. Bohater konstruuje wehikuł czasu, która ma za zadanie przenieść go do dnia Bożego Narodzenia. Zaraz po wyłączeniu silnika, okazuje się, że stół wigilijny jest nakryty, prezenty czekają już pod choinką, a okienka adwentowego kalendarza są puste. Tak naprawdę za przeniesieniem się w czasie stoi kochająca go rodzina, która dostrzegając starania chłopca, wspólnie „przyspiesza” święta. W reklamach marka pokazuje najważniejsze produkty z oferty sezonowej, wśród których szczególne miejsce zajmuje flagowy produkt zimowego portfolio – uwielbiany przez konsumentów kalendarz adwentowy w zupełnie nowej odsłonie. Spoty będą emitowane w stacjach telewizyjnych TVN i Polsat, sieci kin Cinema City i Helios oraz na oficjalnych kanałach social media marki.

W ramach kampanii OOH przez cały grudzień na przystankach autobusowych i tramwajowych będą wyświetlane citylighty. To jednak nie wszystko. W tym roku marka ponownie stawia na dodatkowe działania outdoorowe, za które odpowiedzialna jest agencja Event Factory. Zasięg niestandardowych aktywności będzie jeszcze większy niż dotychczas.

Od 1 grudnia do dnia poprzedzającego Wigilię w wybranych centrach handlowych aż 9 miast pojawiać się będą specjalne stoiska Milki wyposażone w wyjątkowe, interaktywne kalendarze adwentowe o zupełnie nowej, udoskonalonej konstrukcji. Ich głównym zadaniem będzie zatrzymanie na chwilę przechodniów w przedświątecznym pośpiechu, by oddając się zabawie, wspólnie mogli rozpocząć wielkie przedświąteczne odliczanie i odkryć prawdziwą magię oczekiwania na święta. Na gości w Krakowie, Poznaniu, Bydgoszczy, Rzeszowie, Łodzi, Gdańsku, Katowicach, Kielcach i Olsztynie czeka mnóstwo atrakcji.


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8820

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane