Rusza kampania telewizyjna Okocim Radler

Autor: pr 2 lipca 2014 10:38

Rusza kampania telewizyjna Okocim Radler

Rusza kampania telewizyjna marki Okocim Radler. Nowy, 15-sekundowy spot telewizyjny, utrzymany w dynamicznej stylistyce orzeźwienia, jest emitowany od 1 lipca. W ramach kampanii wspierany jest wariant Okocim Radler z limonką i tegoroczna nowość - Okocim Radler grejpfrut z limonką.

Dynamiczny, pełen świeżości spot podkreśla orzeźwiającą moc okocimskich radlerów - mixu 45% jasnego piwa Okocim i 55% orzeźwiającej lemoniady z dodatkiem soków z soczystych owoców grejpfruta i limonki. 

Za kreację kampanii odpowiada agencja BRASIL, a planowanie i zakup mediów powierzono PHD Media Direction. 15-sekundowy spot wyprodukował Film Delikatesy. Spot jest emitowany na antenie ogólnopolskich i tematycznych stacji telewizyjnych. Kampanii będą towarzyszyć działania online na profilu marki na Facebooku.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,69

  • Śr

    0,89

  • Min

    0,64

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4258

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 704461

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane