Rusza komunikacja odświeżonej szaty Kasztelana

Autor: dlahandlu.pl 11 kwietnia 2018 13:59

Rusza komunikacja odświeżonej szaty Kasztelana Fot. materiały prasowe

Kasztelan Niepasteryzowane odświeża swój wizerunek, podkreślając lokalność i najwyższą jakość naturalnych składników. Nowa szata graficzna piwa przedstawia sielski krajobraz mazowieckiej wsi, nawiązujący do prostoty i naturalności.

Celem rebrandingu Kasztelana Niepasteryzowanego jest podkreślenie, że piwo pochodzi z lokalnego browaru w Sierpcu i warzone jest z naturalnych składników.

Za kreację nowej etykiety odpowiada agencja Dragon Rouge. Wprowadzeniu odświeżonych opakowań Kasztelana Niepasteryzowanego towarzyszą działania w sklepach np. materiały POS.

Kasztelan Niepasteryzowane w nowych opakowaniach jest dostępny w sklepach od drugiej połowy marca.

Wprowadzenie odświeżonych opakowań będzie wspierać wielokanałowa kampania reklamowa - działania w telewizji i digitalu, akcje promocyjne i silna komunikacja w punktach sprzedaży.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,59

  • Śr

    3,49

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8833

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane