PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Startuje kampania launchowa nowego produktu 7Days

Autor: pr 16 października 2013 13:17

Startuje kampania launchowa nowego produktu 7Days

Agencja Red8 Advertising przygotowała na zlecenie Chipita Poland telewizyjną kampanię launchową nowego produktu marki 7Days - linii słodkich bułek Borseto. Budżet kreatywny marki 7Days agencja pozyskała w wyniku rozstrzygniętego przez Chipita Poland kilkanaście tygodni temu przetargu.

Na potrzeby kampanii Red8 Advertising przygotowała 3 trwające po 15 sekund spoty pt.: „Agata", „Albert" i „Olek". Reklamy słodkich bułek 7Days Borseto będą emitowane w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz w kanałach tematycznych (TVN, Polsat, Atmedia). Kampania potrwa do 26 listopada.

Agencja jest odpowiedzialna za koncepcję kreatywną oraz za realizację kampanii.

Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Direction.

Borseto to nowy produkt marki 7Days. Są to słodkie bułki w czterech smakach: kakaowym, kremowym, jabłkowo-cynamonowym i z nadzieniem z owoców leśnych. Wypiekane są one tradycyjną metodą z mąki z 4 zbóż, pozwalającą utrzymać naturalną świeżość i miękkość.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,70

  • Śr

    5,21

  • Min

    2,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8408

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane