Ahmad Tea: Jakość herbaty ważniejsza niż cena

www.portalspozywczy.pl 10 listopada 2016 12:29

– Konsumenci czytają etykiety i wybierają herbaty bez dodatku ulepszaczy, np. bez aromatu herbaty, dodawanego przez niektórych producentów do mieszanek dla wzmocnienia smaku z uwagi na słabą jakość liści herbacianych. Coraz częściej stawiają nie na cenę, a na jakość – mówi Ewa Spychała, Marketing Manager Levant Foods Sp. z o.o., dystrybutora herbaty Ahmad Tea.

Zdaniem Ewy Spychały, Marketing Manager Levant Foods Sp. z o.o., konsumenci są coraz bardziej świadomi w temacie produktów żywnościowych. Dotyczy to także rynku herbaty. – Konsumenci czytają etykiety i wybierają herbaty bez dodatku ulepszaczy, np. bez aromatu herbaty, dodawanego przez niektórych producentów do mieszanek dla wzmocnienia ich smaku, z uwagi na słabą jakość liści herbacianych. Coraz częściej stawiają nie na cenę, a na jakość – mówi.

Chociaż w ostatnim czasie widać spadek znaczenia herbaty czarnej na rzecz herbaty zielonej, to marka Ahmad Tea nie widzi w tym zagrożenia dla tego segmentu: – Polscy konsumenci są coraz bardziej otwarci na nowości i lubią eksperymentować, jednak podstawowe nawyki zakupowe i preferencje pozostają bez zmian. Nadal podstawowym zakupem jest herbata czarna, co ma odzwierciedlenie w udziałach rynkowych. Herbatę czarną konsumenci preferują już od lat, dlatego pomimo spadków, jest na nią cały czas największe zapotrzebowanie. Najczęściej kupowaną i najbardziej rozpoznawalną mieszanką z naszej oferty od lat pozostaje właśnie herbata czarna, a dokładnie English Tea No. 1. (opakowanie 100 torebek) – twierdzi Marketing Manager Levant Foods Sp. z o.o.

Więcej na portalspozywczy.pl

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    0,60

  • Śr

    0,34

  • Min

    0,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8598

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 564392

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.