PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Ambra: Udział dyskontów w rynku wina zbliża się do poziomu nasycenia

Autor: www.dlahandlu.pl 13 marca 2014 14:32

Udział dyskontów w rynku wina osiągnął 40 proc. i w naszej ocenie zbliża się do poziomu nasycenia. Pokazuje to spadek dynamiki wzrostu dyskontów w ostatnim roku. Współpraca naszej grupy z dyskontami opiera się na zasadzie dobrej rentowności - ocenia zarząd spółki Ambra SA podczas czatu inwestorskiego zorganizowanego przez SII.

Grupa Ambra dostarcza 20 proc. wszystkich win konsumowanych w Polsce i jest liderem w każdym segmencie rynku i kanale dystrybucji. Najwyższe udziały posiadamy w rynku win musujących i wermutów, ale również co 5 butelka wina stołowego pochodzi od nas - dodaje zarząd firmy.

Na pytanie: Czy okolicznościowe promocje w sklepach faktycznie wpływają na zwiększony wolumen sprzedaży ? Jakiego rządu obniżki % są akceptowalne przez spółkę? Zarząd Grupy Ambra odpowiedział: Wpływ promocji cenowych na wolumen sprzedaży jest - jak we wszystkich branżach spożywczych - wysoki. Udział sprzedaży promocyjnej, jak i głębokość udzielonych rabatów jest przedmiotem ścisłego zarzadząnia, a marża wynikowa zysku brutto ze sprzedaży od całych przychodów jest efektem tego zarządzania.

Grupa Ambra jest czołowym producentem, importerem i dystrybutorem win w Europie Środkowej i Wschodniej. Jest obecna na rynkach Polski, Czech, Słowacji i Rumunii. Około 80 proc. przychodów realizowanych jest w Polsce.
Do marek Grupy Ambra należą takie marki jak Dorato, Cin&Cin, El Sol, Fresco, Pliska czy Piccolo. 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,10

  • Śr

    5,75

  • Min

    3,79

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7204

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.