Bracia Koral: Trend na sezonowość lodów ulega spłaszczeniu

www.portalspozywczy.pl 13 października 2016 10:10

- Miniony sezon, zarówno pod względem rozwoju produktu, jak i osiąganych wyników sprzedażowych, był zdecydowanie rekordowym okresem w stosunkowo krótkiej, bo trzyletniej, historii marki Bracia Koral - mówi w rozmowie z Portalem Spożywczym Mariusz Jurek, dyrektor generalny PPL Koral.

Jak mówi Mariusz Jurek, mimo relatywnie gorszych warunków atmosferycznych w porównaniu z sezonem 2015, szczególnie w drugiej połowie wakacji, marce Bracia Koral udało się przekroczyć zakładane na ten rok wyniki.

- Aktualnie nasze lody familijne i impulsowe dostępne są zarówno w kanale tradycyjnym, jak i nowoczesnym. Dynamiczny rozwój nastąpił także w segmencie HoReCa. Największą popularnością cieszą się lody familijne dostępne obecnie w dziewięciu smakach i pojemnościach 450 i 900 ml. Konsumenci coraz częściej sięgają także po rożki i lody na patyku - dodał.

Spożycie lodów w Polsce kształtuje się na poziomie 4 litrów na mieszkańca. To trzy razy mniej niż w mroźnej Szwecji, a 5 razy mniej niż w USA. Jak zauważa dyrektor generalny PPL Koral, z roku na rok trend na sezonowość lodów ulega spłaszczeniu.

- W kanale nowoczesnym lody dostępne są przez 12 miesięcy. To właśnie w sieciach handlowych konsumenci najczęściej kupują nasze produkty w okresie jesienno-zimowym. Poza sezonem szczególną popularnością cieszą się lody familijne, które stanowią doskonałą bazę do przygotowywanych na różnorodne okazje deserów. Coraz więcej osób decyduje się także na wykorzystywanie lodów jako składników przygotowywanych słodkości i dań. Niezwykle modny stał się także foodpairing, a lody doskonale dopełniają smak wielu potraw - dodaje.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    15,00

  • Śr

    9,32

  • Min

    5,69

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8796

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.