Carlsberg Polska: rynek piwa w Polsce na razie stabilny
Carlsberg Polska ocenia, że rynek piwa w Polsce jest jak na razie stabilny mimo wahań pogody i wysokiej bazy z ubiegłego roku - wynika z wypowiedzi dla serwisu portalspozywczy.pl przedstawicieli grupy Carlsberg Polska.
- Trzeba dodać, że pierwsze półrocze ubiegłego roku było dosyć mocno zakłócone przez Euro 2012, dlatego spodziewaliśmy się dużo większego tąpnięcia w stosunku do ubiegłego roku, jednak rynek jest dość stabilny - dodał Piotr Zając, dyrektor Browaru Kasztelan.
Według opinii niektórych przedstawicieli z branży spożycie piwa w Polsce może spaść w tym roku o kilka procent.
- Jest taka obawa, ale wszystko zależy od lata, a teraz sezon jest w pełni. Wiadomo nie od dziś, że najlepszym sprzedawcą piwa jest słońce, więc wszystko zależy od słońca. Trzeba więc poczekać do września i pod koniec września wszystko będziemy wiedzieli. Sezon dyktuje wynik na cały rok - ocenia Szalaty.
Według Macieja Szalaty obecnie Carlsberg Polska ma ponad 19 proc. udziałów w rynku, a grupa liczy, że na koniec 2013 roku uda jej się zdobyć ponad 20 proc. udziałów w rynku piwa w Polsce.
W 2012 roku sprzedaż piw Carlsberg Polska rosła trzykrotnie szybciej niż rynek, co w efekcie zwiększyło wolumenowe udziały firmy w polskim rynku do 18,5 proc.
Carlsberg Polska ma w swoim portfelu takie marki jak: Carlsberg, Okocim, Harnaś, Karmi, Kasztelan, Bosman i Piast. Piwa z grupy Carlsberg Polska warzone są w browarach w Brzesku, Szczecinie i w Sierpcu.
W 2012 roku cały rynek piwa w Polsce wzrósł o prawie 5,0 proc. do 37,9 mln hektolitrów.

-
witek 2014-02-24 17:24:16
Rynek jest stabilny, to widac nawet po forach pracy jak gowork.pl/opinie_czytaj,11129 ludzie zachwalają wiele rzeczy.
WYBRANE DLA CIEBIE
- 10:23 Komputronik: Na prezenty komunijne wydajemy średnio 500 zł
- 10:09 Carrefour zastąpi Almę w szczecińskiej Galerii Kaskada
- 10:02 Monnari zwiększy powierzchnię sklepów i otworzy nowe salony
- 10:00 Cresa: W Polsce galerie handlowe przeważają nad parkami oraz ulicami handlowymi
- 09:30 Sieć Putka: Konsumenci traktują kanapki jako produkt typowo śniadaniowy
- 09:29 Sklep Lewiatan w Nysie korzysta z rozwiązania przepisomat
- 09:26 Ambra i jej marka CIN&CIN przygotowuje letnią kampanię promocyjną
- 09:22 W Sopocie będzie można handlować alkoholem do 2 w nocy
-
Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
-
Starbucks: Przyjdź po kawę ze swoim kubkiem
-
Biedronka idzie za ciosem i kontynuuje hitową promocję
-
Solidarność Tesco: Zarząd przedstawił propozycję podwyżek, nie zgadzamy się...
-
Lidl odpowiada Biedronce "tanią sobotą"
-
Na niehandlowych niedzielach mogą skorzystać takie sieci jak: Biedronka,...
- 1 Dyrektor HR Tesco: Pracownicy są entuzjastycznie nastawieni do zmian
- 2 Analitycy spodziewają się dwucyfrowych wzrostów sprzedaży LPP i CCC
- 3 Media Expert wchodzi do Rybnika
- 4 Piotr i Paweł optymalizuje sieć. Zamyka 4 placówki
- 5 LPP miała w I kw. 1,58 mld zł przychodów i 115 mln zł straty operacyjnej
- 6 Były prezes Tesco Polska nie zamierza wracać do pracy w handlu
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »SZUKAJ PRZETARGÓW
POLECANE OFERTY
- Mieszkanie, Warszawa Praga Południe (Grochów), Chrzanowskiego 8b, Osiedle Mieszko, OM2_62
- Mieszkanie, Warszawa Praga Południe (Grochów), Chrzanowskiego 8b, Osiedle Mieszko, OM2_59
- Mieszkanie, Warszawa Praga Południe (Grochów), Chrzanowskiego 8b, Osiedle Mieszko, OM2_38
- Mieszkanie, Warszawa Praga Południe (Grochów), Chrzanowskiego 8b, Osiedle Mieszko, OM2_36