PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Cydr odciągnie konsumentów od wina?

Autor: Puls Biznesu 20 lipca 2015 13:59

Cydr może być traktowany przez konsumentów bardziej jako piwo, ale branża winiarska powinna pogodzić się z tym, że cydr może odciągać konsumentów od wina - podaje Puls Biznesu za raportem Rabobanku.

Jacek Jantoń, prezes firmy Jantoń ocenia na łamach Pulsu Biznesu, że dane zaprezentowane przez Rabobank to dobra wiadomość dla polskich producentów, ponieważ nasz kraj nie słynie z winogron, ale z jabłek. Jednak jego zdaniem na razie nie widać w Polsce większych przetasowań na rynku spowodowanych pojawieniem się cydru.

Globalnie, jak podaje Rabobank, cydr trafia i do kobiet, i do mężczyzn, zwłaszcza młodych. Ma więc przewagę nad piwowarami, którzy dopiero od niedawna przyznają, że przez lata zaniedbywali konsumentki. Puls Biznesu podaje, że realnie cały rynek cydru może urosnąć o znacznie więcej niż kilka procent - trudno jednak powiedzieć, czy kilkadziesiąt, czy kilkaset.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,90

  • Śr

    3,43

  • Min

    2,59

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7204

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.