PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Dyrektor PIH o sprzedaży przed Wielkanocą

Autor: PAP 24 marca 2015 11:49

W okresie przed Wielkanocą sprzedaż będzie sezonowo rosła, zwłaszcza w przypadku produktów żywnościowych. Wzrosty związane ze świętami wielkanocnymi nie są co prawda tak wysokie jak w przypadku Bożego Narodzenia, ale jednak widoczne - zauważa Maciej Ptaszyński, dyrektor Polskiej Izby Handlu.

- Jeśli chodzi o perspektywę średnioterminową, to warto zwrócić uwagę, że cały czas doświadczamy dość głębokiej deflacji, zatem dynamika rozwoju sprzedaży na pewno nie będzie bardzo wysoka. Niemniej, pozytywny trend wzrostowy w obszarze FMCG powinien zostać zachowany - prognozuje Maciej Ptaszyński.

Zdaniem eksperta sytuacja na Wschodzie pozostanie bez bezpośredniego wpływu na skalę sprzedaży detalicznej w Polsce i można być umiarkowanie optymistycznym w perspektywie końca 2015 r.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,69

  • Śr

    3,62

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8523

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane