Dzieci wydają kieszonkowe na słodycze i napoje

Autor: Rzeczpospolita 4 listopada 2016 09:10

Dzieci do 16 roku życia stanowią całkiem poważną grupę konsumentów, a pieniądze z kieszonkowego głównie przejadają. Największa grupa wydaje je na słodycze i napoje, a co trzeci polski nastolatek korzysta z karty płatniczej – podaje Rzeczpospolita za agencją Generations.

Z badania IQS dla agencji Generations wynika, że młodzi Polacy do 16 roku życia wydają sporą część pieniędzy z kieszonkowego na słodycze i napoje. Na kolejnych miejscach znalazły się chipsy i fast-food.

– Nie bez powodu lokalizacje w okolicach szkół są tak pożądane. Wystarczy wybrać się do takich sklepów w czasie przerw, by zobaczyć, jak ogromny jest wtedy ruch – mówi Rzeczpospolitej przedstawiciel jednej z sieci.

Więcej w "Rzeczpospolitej".

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,13

  • Śr

    5,99

  • Min

    3,64

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9044
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane