FRSiH: Wysoka cena ogranicza spożycie ryb w Polsce

www.portalspozywczy.pl 21 października 2016 14:58

To że nasze społeczeństwo staje się coraz bogatsze jest faktem niezaprzeczalnym. Niemniej idzie to powoli. Ceny produktów rybnych w ciągu ostatnich rosły w tempie znacznie szybszym. Bardzo często nie stać nas na te produkty. Bariera ceny jest niestety największą - ocenił w trakcie debaty "Branża rybna – rynek na fali wznoszącej" Arkadiusz Jaworowski, dyrektor Suempolu ds. Handlu i Marketingu.

- To nie jest tak, że my Polacy wolimy kupić kurczaka tylko dlatego ze jest dużo tańszy, ale rzeczywiście jest to główna przyczyna. Tak duża dysproporcja w cenie warunkuje decyzje zakupowe - ocenił Jaworowski.

Zdaniem prelegenta świadomość polskich konsumentów odnośnie produktów rybnych znacznie wzrosłą w ostatnim czasie, a to dzięki licznym kampaniom medialnym.

Jaworowski odniósł się także do trudnej sytuacji na rynku surowcowym łososi, które w ostatnich latach były niezwykle popularne w naszym kraju.

- Ta ryba jest niewątpliwie na piedestale jeżeli chodzi o naszą branżę. Jest najbardziej rozpropagowana, rozreklamowana. Przez ostatnie lata miała olbrzymią dynamikę wzrostu. Było to spowodowane głównie tym, że w Polsce są naprawdę bardzo dobre firmy przetwórcze, które swoją produkcję rozsyłają nie tylko na całą Europę, ale i na cały świat - mówił dyrektor Suempolu.

Całość: portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    2,62

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9413

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane