Hochland Polska: Konsumenci chcą żywności bez konserwantów

www.portalspozywczy.pl 12 grudnia 2017 15:20

W ostatnim roku obserwujemy na rynku dużą aktywność producentów w obszarze produktów odpowiadających na konsumencką potrzebę zachowania zbilansowanej i zdrowej diety oraz bezpieczeństwa produktu, a zatem odwołujących się do naturalności, braku konserwantów czy sztucznych składników – powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Peter Knauer, dyrektor generalny w Hochland Polska.

Zwraca uwagę, że na znaczeniu zyskują również produkty bez laktozy, których aktywnie na półkach poszukują konsumenci. - Niezmiennie Polacy pozostają lojalni wobec serów wyprodukowanych w Polsce z naszego rodzimego mleka. 63 proc. konsumentów w Polsce deklaruje, że ufa bardziej produktom, na opakowaniach których znajdują informację o pochodzeniu surowców wykorzystanych do produkcji (Mintel, Raport „EMEA Food and Drink Trends 2018”). Mając to na uwadze, producenci serów wprowadzają do produkcji mleko pochodzące od lokalnych hodowców krów, coraz częściej stosujących pasze bez GMO (bez genetycznie zmodyfikowanych organizmów) – mówi Peter Knauer.

Podkreśla, iż takie mleko jest teraz stosowane przez większość mleczarni w Polsce, natomiast Hochland Polska jako pierwsza i na razie jedyna na rynku podjęła wyzwanie dostarczenia konsumentom serów żółtych produkowanych całkowicie bez udziału technik genetycznych, tzn. wolnych od modyfikacji genetycznych w całym łańcuchu dostaw, na każdym możliwym etapie (surowce, produkcja, produkty).

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,98

  • Śr

    2,96

  • Min

    2,34

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7836

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 556184

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.