PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Hoop Polska: 2013 rok nie był zły dla rynku napojów

www.portalspozywczy.pl 12 grudnia 2013 12:35

Rok 2013 nie był zły dla rynku napojów - mieliśmy w miarę udane lato. Oczywiście 2012 był lepszy ze względu na duże wydarzenie sportowe, które wspomogło konsumpcję - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Patrycja Giurko, Group Brand Manager Hoop Polska Sp. z o.o.

ak komentuje Patrycja Giurko, Polaków nie przybywa, rynek ma swoją wyporność, w związku z tym, rynek napojowy jako całość nie będzie rósł drastycznie. - Jedynie mogą następować przepływy między kategoriami, lub wyrosnąć nowe kategorie, kosztem obecnych, np. napoje funkcjonalne - dodaje.

Mimo, iż mamy już połowę grudnia, dla Hoop Polska rok się jeszcze nie skończył. - Koniec roku, święta, Sylwester do drugi ważny sezon dla naszej firmy - mówi przedstawcielka firmy.

Nie chce jednak oceniać bieżącej sytuacji dla spółki. - O planach będziemy informować na bieżąco. Jeśli chodzi o wyniki, to będą publikowane jak zawsze w raporcie giełdowym, wcześniej nie możemy dzielić się takimi informacjami - podsumowuje.

Przypomnijmy, dziewięć miesięcy br. było dobre dla Grupy Kofola, która jest właścicielem spółki Hoop Polska. Po trzech kwartałach skonsolidowane przychody wyniosły 778 mln złotych i były o 2 proc. niższe niż przed rokiem. Zaraportowany zysk operacyjny wyniósł 52,1 mln złotych wobec 55,2 mln złotych przed rokiem, a zaraportowany zysk netto z działalności kontynuowanej wyniósł 31,8 mln złotych wobec 30,5 mln złotych przed rokiem.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,80

  • Śr

    1,30

  • Min

    1,06

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7794

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.