Małe opakowania generują ponad połowę udziałów wolumenowych w segmencie wódek smakowych

Autor: pr 11 stycznia 2016 10:34

Alkohole smakowe cieszą się wśród polskich konsumentów popularnością. Dane sprzedażowe wskazują też na sukcesywny wzrost znaczenia rynku małych opakowań, generujących ponad połowę udziałów wolumenowych w segmencie wódek smakowych.

 

W odpowiedzi na te dwa trendy, popularna marka Absolwent wprowadza dwa nowe warianty – Absolwenta Limonkę i Absolwenta Żurawinę. - Rozwinięcie palety smaków jednych z naszych najpopularniejszych marek, Absolwenta i Żytniówki, to efekt wsłuchiwania się w opinie konsumentów, poszukujących naturalnych smaków – mówi Klaudia Krupicz, Brand Manager marek Absolwent i Żytniówka.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    19,20

  • Śr

    9,77

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9343

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane