Marki prozdrowotne zdobywają rynek żywności

www.portalspozywczy.pl 28 grudnia 2016 17:52

- Marki sponsorują sportowców i trenerów, którzy prowadzą własne programy, a młodzi ludzie to chłoną. Warto jednak pamiętać, że młody człowiek chętniej wybierze produkt, który jest prozdrowotny, ale smaczny niż wegański, nietestowany na zwierzętach i bezglutenowy, ale o przeciętnych walorach smakowych - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Marcin Karaszkiewicz, właściciel firmy MCP Group oraz twórca 4health, nowej marki na rynku żywności.

Marcin Karaszkiewicz przekonuje, że produkowane pod marką 4health musli nakierowane jest na grupę docelową w wieku 25+, która coraz częściej prowadzi aktywny styl życia.

- Są to osoby o bardziej ustabilizowanym trybie życia niż grupa 18+. Nasze musli z nasionami chia będzie kosztowało na półce w granicach 8 zł w zależności od marży sieci. Z tego powodu student, który musi zjeść budżetowo i jeszcze zaoszczędzić na imprezę raczej go nie wybierze. Z kolei osoby w wieku powyżej 25 lat, przynajmniej teoretycznie, skończyły studia i wchodzą na rynek pracy, ale wciąż mają chęć dbania o siebie. Coraz więcej ludzi w tym wieku zaczyna uprawiać sport, chodzić na siłownię, biegać czy jeździć na rowerze - dodaje.

Zdaniem właściciela MCP Group moda na aktywny tryb życia przychodzi do Polski od naszych południowych sąsiadów.

- W Czechach i na Słowacji ludzie w wieku 20 lat mniej myślą o imprezach, za to znacznie częściej aktywnie spędzają czas. W słowackich Tatrach można spotkać masę młodych ludzi, którzy chodzą po górach z plecakiem. I ta moda zaczyna przychodzić do nas. Ludzie po studiach nie kupują już samochodów. Zamiast tego wsiadają na rower, rolki albo deskę. Te osoby mają inny tok myślenia, co wynika z edukacji poprzez telewizję, radio, prasę. W tej chwili modne jest to co jest fit: modelki oraz Robert Lewandowski na diecie bezglutenowej - dodaje.

Karaszkiewcz nie ukrywa, że wprowadzając na rynek nową markę żywności prozdrowotnej, nie dysponuje wielkim budżetem na działania marketingowe.

- Bazujemy na komunikacji poprzez Facebooka, tworzymy naszą stronę internetową. Bierzemy też udział w różnego rodzaju eventach. Nie staramy się jednak celować w koncerty czy imprezy, ale działamy z przekazem. W grudniu sponsorowaliśmy organizowaną przez środowisko off-road akcję charytatywną „OTI dla choinki” zbierając pieniądze i słodycze dla domów dziecka. 

Całość: portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    2,62

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9338

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane