Marki prozdrowotne zdobywają rynek żywności

www.portalspozywczy.pl 28 grudnia 2016 17:52

- Marki sponsorują sportowców i trenerów, którzy prowadzą własne programy, a młodzi ludzie to chłoną. Warto jednak pamiętać, że młody człowiek chętniej wybierze produkt, który jest prozdrowotny, ale smaczny niż wegański, nietestowany na zwierzętach i bezglutenowy, ale o przeciętnych walorach smakowych - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Marcin Karaszkiewicz, właściciel firmy MCP Group oraz twórca 4health, nowej marki na rynku żywności.

Marcin Karaszkiewicz przekonuje, że produkowane pod marką 4health musli nakierowane jest na grupę docelową w wieku 25+, która coraz częściej prowadzi aktywny styl życia.

- Są to osoby o bardziej ustabilizowanym trybie życia niż grupa 18+. Nasze musli z nasionami chia będzie kosztowało na półce w granicach 8 zł w zależności od marży sieci. Z tego powodu student, który musi zjeść budżetowo i jeszcze zaoszczędzić na imprezę raczej go nie wybierze. Z kolei osoby w wieku powyżej 25 lat, przynajmniej teoretycznie, skończyły studia i wchodzą na rynek pracy, ale wciąż mają chęć dbania o siebie. Coraz więcej ludzi w tym wieku zaczyna uprawiać sport, chodzić na siłownię, biegać czy jeździć na rowerze - dodaje.

Zdaniem właściciela MCP Group moda na aktywny tryb życia przychodzi do Polski od naszych południowych sąsiadów.

- W Czechach i na Słowacji ludzie w wieku 20 lat mniej myślą o imprezach, za to znacznie częściej aktywnie spędzają czas. W słowackich Tatrach można spotkać masę młodych ludzi, którzy chodzą po górach z plecakiem. I ta moda zaczyna przychodzić do nas. Ludzie po studiach nie kupują już samochodów. Zamiast tego wsiadają na rower, rolki albo deskę. Te osoby mają inny tok myślenia, co wynika z edukacji poprzez telewizję, radio, prasę. W tej chwili modne jest to co jest fit: modelki oraz Robert Lewandowski na diecie bezglutenowej - dodaje.

Karaszkiewcz nie ukrywa, że wprowadzając na rynek nową markę żywności prozdrowotnej, nie dysponuje wielkim budżetem na działania marketingowe.

- Bazujemy na komunikacji poprzez Facebooka, tworzymy naszą stronę internetową. Bierzemy też udział w różnego rodzaju eventach. Nie staramy się jednak celować w koncerty czy imprezy, ale działamy z przekazem. W grudniu sponsorowaliśmy organizowaną przez środowisko off-road akcję charytatywną „OTI dla choinki” zbierając pieniądze i słodycze dla domów dziecka. 

Całość: portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,49

  • Śr

    2,55

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8968

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 558590

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.