Na typowo świąteczne produkty słodyczowe — figurki i zestawy wydaliśmy 160 mln zł

Autor: Puls Biznesu 5 stycznia 2018 09:26

Na typowo świąteczne produkty słodyczowe — figurki i zestawy wydaliśmy 160 mln zł fot. Shutterstock

W okresie świątecznym Polacy wydali na czekoladowe mikołaje, renifery i kalendarze adwentowe ponad 160 mln zł - podaje Puls Biznesu.

Nie tylko procentami żyją Polacy. W okresie świątecznym chętnie kupują także słodycze. Od listopada 2016 r. do stycznia 2017 r. wydaliśmy na nie 1,7 mld zł, jak podaje Nielsen. Najszybciej rosły w tym czasie tabliczki czekoladowe, bo o 5,4 proc., a nakupiliśmy ich za ponad 537,2 mln zł.

— W czasie świąt Bożego Narodzenia obserwujemy wzrost znaczenia sklepów wielkoformatowych dla produktów czekoladowych w porównaniu z pozostałymi miesiącami — mówi Joanna Rogalska, client director w Nielsenie. Na typowo świąteczne produkty — figurki i zestawy — wydaliśmy rok temu ponad 161 mln zł.

Czytaj więcej w Pulsie Biznesu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8609

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane