Nowe rozdanie w kategorii win stołowych

www.portalspozywczy.pl 28 grudnia 2016 10:49

Zawarcie umowy licencyjnej przez firmę Scorpios, właściciela marki win Sophia, z Grupą Eurocash zmieni dotychczasowy układ sił na rynku i otwiera zupełnie nowe perspektywy dla marki Sophia. Można śmiało mówić o nowym rozdaniu w kategorii win stołowych - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Andrzej Kolasa, dyrektor zarządzający firmy Scorpios.

- Sophia w końcu uzyskała spokój, którego brakowało w jej 25-letniej burzliwej historii. Pamiętajmy, że z różnych względów wina Sophia nigdy nie były promowane na szeroką skalę, a mimo to nadal zaliczają się do ścisłej czołówki win stołowych. Dzięki współpracy z Grupą Eurocash nasza marka otrzyma silne wsparcie marketingowe. Na efekty nie będziemy musieli długo czekać – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Andrzej Kolasa, dyrektor zarządzający firmy Scorpios.

Firma Scorpios ładnych kilka lat prowadziła na polskim rynku winiarskim walkę z nielegalnym handlem winami marki Sophia. Walka dobiegła końca, a rynek został oczyszczony z nielegalnych produktów. Większość sporów z dystrybutorami związanych z marką Sophia udało się zakończyć polubownie, a z byłymi importerami win Sophia takimi jak grupa Ambra i Vinex Slavyantsi zostały zawarte ugody.

Natomiast rozmowy podjęte z grupą Eurocash doprowadziły do podpisania nowej umowy licencyjnej. Pod koniec listopada Grupa Eurocash podała, że została jedynym w Polsce legalnym dystrybutorem marki win Sophia - lidera rynku wina od lat 90. do pierwszej dekady XXI wieku. 

Co umowa z Eurocash zmienia dla win Sophia i w działalności Scorpios, a także co dzięki niej zostanie osiągnięte?

- Po wycofaniu się ze sprzedaży Sophii przez konkurencyjne firmy powstała luka, którą niezwłocznie należało zapełnić. Nasz dotychczasowy licencjobiorca nie dysponował wystarczającym potencjałem, a Eurocash to silny partner biznesowy posiadający rozbudowaną sieć dystrybucyjną - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Andrzej Kolasa.

- Zawarcie umowy licencyjnej z Grupą Eurocash zmienia dotychczasowy układ sił na tym rynku i otwiera zupełnie nowe perspektywy dla marki Sophia. Możemy śmiało mówić o „nowym rozdaniu” w kategorii win stołowych – dodaje.

Całość: portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,90

  • Śr

    3,39

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9044

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane