Presja cenowa na rynku piwa
Wolumen sprzedaży piwa Grupy Żywiec w pierwszej połowie 2015 roku wyniósł 5,6 mln hektolitrów, w porównaniu z 5,1 mln hektolitrów w analogicznym okresie 2014 roku.

Skomentuj (Brak komentarzy - Bądź pierwszy!)
WYBRANE DLA CIEBIE
- 11:14 UOKiK ukarał współwłaściciela sieci Empik za przejęcie bez zgody urzędu
- 11:08 Organizacje branżowe chcą reaktywacji Rady Konsultacyjnej ds. Handlu i Usług
- 11:04 Sprzedaż detaliczna rosła tak dynamicznie jak teraz w czasie boomu 2005-2008
- 11:02 Sinsay najemcą Pasażu Grunwaldzkiego
- 10:53 Analitycy DA SII oczekują dynamicznego rozwoju sprzedaży internetowej i...
- 10:38 PPL Koral: W tym sezonie będzie rosło zainteresowanie lodami premium
- 10:31 Żabka poszukuje pracowników do centrum logistycznego w Nadarzynie
- 10:23 OBI powiększy się o trzy sklepy w jeden dzień
-
Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
-
Starbucks: Przyjdź po kawę ze swoim kubkiem
-
Biedronka idzie za ciosem i kontynuuje hitową promocję
-
Solidarność Tesco: Zarząd przedstawił propozycję podwyżek, nie zgadzamy się...
-
Analitycy spodziewają się dobrych wyników Tesco
-
Lidl odpowiada Biedronce "tanią sobotą"
- 1 Dyrektor HR Tesco: Pracownicy są entuzjastycznie nastawieni do zmian
- 2 Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
- 3 Media Expert wchodzi do Rybnika
- 4 Piotr i Paweł optymalizuje sieć. Zamyka 4 placówki
- 5 LPP miała w I kw. 1,58 mld zł przychodów i 115 mln zł straty operacyjnej
- 6 Lidl w tydzień wydał na reklamę w telewizji ponad 11,7 mln zł