Producenci przetworzonej żywności tracą udziały w rynku

www.portalspozywczy.pl 28 stycznia 2016 18:47

Jak informuje Rabobank, inicjatywę na amerykańskim rynku Consumer Packaged Goods (CPG) przejmują mniejsze, bardziej innowacyjne marki, które stawiają na produkty spersonalizowane i lokalne. Szansą jest dla nich także rosnąca nieufność młodych konsumentów wobec dużych koncernów spożywczych.

10 największych producentów przetworzonej żywności straciło łącznie 4 proc. udziałów w rynku USA w ciągu ostatnich 5 lat - informuje Rabobank.

- Wschodzące marki kradną udziały w rynku ponieważ wygrywają w dziedzinie innowacyjności i rozumieją media społecznościowe. Mają także większą świadomość i potrafią wykorzystać możliwości jakie stwarza dziś rynek - stwierdził Nick Fereday, dyrektor wykonawczy Rabobanku ds. trendów na rynku żywności i konsumentów.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9324

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane