Producenci żywności zainteresowali się preppersami i outdoorowcami

www.portalspozywczy.pl 5 października 2016 14:04

- Wielu z nas samodzielnie wytwarza żywność, a niemal wszyscy czytają skład przed dokonaniem zakupu. W przypadku preppersów wybierających się na wyprawę ekstremalną najważniejszymi czynnikami są skład, jakość produktu, waga i prostota w przygotowaniu posiłku - mówi w rozmowie z Portalem Spożywczym Sławomir Nizner ze społeczności Preppers Poland, organizator ogólnopolskich zlotów preppersów.

Jednym z podstawowych obszarów zainteresowania preppersów jest żywność. Podczas konfliktu zbrojnego czy wrogiego ataku tradycyjne źródła zaopatrzenia szybko przestaną spełniać swoją rolę. Jedynym rozwiązaniem pozostaje zgromadzenie zapasów żywności o wystarczająco długim terminie przydatności do spożycia lub wytworzenie jej we własnym zakresie. 

Jak mówi Sławomir Nizner, preppersi są świadomymi konsumentami. Innymi kryteriami kierują się osoby wybierające żywność na wyprawę ekstremalną, a innymi gromadzące zapasy np. w domu.

- Wielu z nas samodzielnie wytwarza żywność, a niemal wszyscy czytają skład przed dokonaniem zakupu. W przypadku preppersów wybierających się na wyprawę ekstremalną najważniejszymi czynnikami są skład, jakość produktu, w szczególności zawartość białka i kaloryczność, jego waga (im mniejsza tym lepiej) oraz prostota w przygotowaniu posiłku. Z kolei osoby gromadzące zapasy kładą większy nacisk na cenę i termin przydatności do spożycia, a mniejszy na wagę produktu i prostotę w przygotowaniu. Produkty "chomikowane" powinny się też cechować lepszym smakiem i zawartością witamin niż te przeznaczone dla outdoorowców. W końcu zapasy będziemy spożywać dużo dłużej niż żywność, którą dźwigamy w plecaku w czasie wędrówki po górach - dodaje.

Sławomir Nizner nie ukrywa zadowolenia z faktu, że producenci żywności zainteresowali się preppersami i outdoorowcami. Przykładem takiego działania jest marka M.E.A.L. która, oprócz postawienia na większą zawartość mięsa i treściwość produktów, postanowiła także zadbać o aspekt wizerunkowy nawiązując współpracę z Fundacją Byłych Żołnierzy Jednostek Specjalnych GROM.

Całość na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    2,61

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9413

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane