PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Raport: Wartość rynku FMCG będzie wzrastać wolniej, dominują dyskonty i supermarkety

www.franczyzawpolsce.pl 4 listopada 2013 20:06

Polscy konsumenci z roku na rok wydają coraz więcej na produkty FMCG. W latach 2007-2012 sprzedaż na rynku FMCG w handlu detalicznym rosła średnio o 8 proc. rocznie, aby osiągnąć w 2012 roku wartość 196 mld zł. Wraz z dalszym dojrzewaniem polskiego rynku w kolejnych latach oczekiwane jest zmniejszenie tempa wzrostu do 6 proc. rocznie - szacuje firma Roland Berger, której raport publikuje serwis franczyzawpolsce.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    10,29

  • Śr

    5,96

  • Min

    3,78

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8001

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 707248

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane