Raport: Wartość rynku FMCG będzie wzrastać wolniej, dominują dyskonty i supermarkety

www.franczyzawpolsce.pl 4 listopada 2013 20:06

Polscy konsumenci z roku na rok wydają coraz więcej na produkty FMCG. W latach 2007-2012 sprzedaż na rynku FMCG w handlu detalicznym rosła średnio o 8 proc. rocznie, aby osiągnąć w 2012 roku wartość 196 mld zł. Wraz z dalszym dojrzewaniem polskiego rynku w kolejnych latach oczekiwane jest zmniejszenie tempa wzrostu do 6 proc. rocznie - szacuje firma Roland Berger, której raport publikuje serwis franczyzawpolsce.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,16

  • Min

    2,23

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 5139

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 699147

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane