Rośnie konsumpcja piw o niskiej zawartości alkoholu

www.portalspozywczy.pl 2 lutego 2016 18:51

W 2015 roku mieliśmy do czynienia ze stagnacją w segmencie radlerów i niewielki wzrost segmentu beer miksów. Dynamicznie wzrasta zaś konsumpcja piw o zerowej lub niskiej zawartości alkoholu – mówi Tomasz Bławat, prezes Carlsberg Polska w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl.

- W odróżnieniu od poprzednich lat, w 2015 odnotowaliśmy stagnację segmentu radlerów i niewielki wzrost beer miksów, ale nadal w sezonie oba segmenty stanowią wartościowo ok. 8-10 proc. udziału w kategorii piwa – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Tomasz Bławat.

- Duże znaczenie ma obecnie i będzie miało pochodzenie produktu, dlatego konsumenci cenią marki podkreślające swój lokalny charakter, tak jak wśród naszych marek Kasztelan Specjały z Sierpca, Specjalnościami z Browaru Okocim - dodaje.

- Choć z małej bazy, ale dynamicznie wzrasta konsumpcja piw o zerowej lub niskiej zawartości alkoholu. Znacząca większość konsumentów spożywa piwo odpowiedzialnie, traktując je jako towarzysza spotkań, a nie jako źródło alkoholu – mówi również prezes Carlsberg Polska.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,40

  • Śr

    4,89

  • Min

    2,39

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8820

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane