PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Rośnie wskaźnik ufności konsumenckiej

Autor: GUS 26 stycznia 2015 09:24

W styczniu 2015 r. nastroje konsumenckie poprawiły się w stosunku do poprzedniego miesiąca. Zaobserwowano wzrost wartości wskaźnika syntetycznego dotyczącego sytuacji przyszłej i w nieco mniejszym stopniu sytuacji obecnej.

Bieżący wskaźnik ufności konsumenckiej, syntetycznie opisujący obecne tendencje konsumpcji indywidualnej wzrósł o 0,8 p. proc. i ukształtował się na poziomie -11,7. Składowe wskaźnika uległy różnokierunkowym zmianom. Odnotowano wyższe wartości przede wszystkim dla ocen dotyczących obecnego dokonywania ważnych zakupów (wzrost o 3,1 p. proc.) oraz przyszłej i obecnej sytuacji finansowej gospodarstwa domowego (wzrost odpowiednio o 2,1 p. proc. i 1,4 p. proc.). Natomiast pogorszyły się oceny dotyczące przyszłej i obecnej sytuacji gospodarczej kraju (odpowiednio o 1,5 p. proc. i 1,1 p. proc.). W porównaniu do stycznia 2014 r. obecna wartość BWUK jest wyższa o 8,5 p. proc

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,19

  • Śr

    3,06

  • Min

    2,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7156

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.