Rozwój kategorii energy drinków wynika z rozwoju segmentu wariantów smakowych

www.portalspozywczy.pl 22 grudnia 2016 13:58

W roku 2016 kategoria energy drinków rośnie wartościowo o prawie 8,5% w porównaniu z rokiem poprzednim (Nielsen YTD OCT 16 vs PY). Na pozycji lidera z udziałem wartościowym na poziomie 24% uplasował się Red Bull. Największymi kontrybutorami wzrostu w 2016 roku były marki Red Bull i Black, które odpowiadają za wygenerowanie 60% wzrostu wartościowego.

Jak mówi serwisowi portalspozywczy.pl Artur Garus, Regional On Premise Manager Red Bull, rozwój kategorii energy drinków wynika w dużej mierze z rozwoju segmentu wariantów smakowych, który rośnie z dwukrotnie wyższą dynamiką niż warianty regularne i odpowiada za 1/3 wzrostu wartości kategorii.

Wśród wariantów smakowych największymi kontrybutorami wzrostu w mijającym roku były: Monster The Doctor (odpowiedzialny za 19% wygenerowanego wzrostu) oraz Red Bull Mandarynka (16% wygenerowanego wzrostu).

Portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    0,60

  • Śr

    0,30

  • Min

    0,14

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8910

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.