Rozwój kategorii energy drinków wynika z rozwoju segmentu wariantów smakowych

www.portalspozywczy.pl 22 grudnia 2016 13:58

W roku 2016 kategoria energy drinków rośnie wartościowo o prawie 8,5% w porównaniu z rokiem poprzednim (Nielsen YTD OCT 16 vs PY). Na pozycji lidera z udziałem wartościowym na poziomie 24% uplasował się Red Bull. Największymi kontrybutorami wzrostu w 2016 roku były marki Red Bull i Black, które odpowiadają za wygenerowanie 60% wzrostu wartościowego.

Jak mówi serwisowi portalspozywczy.pl Artur Garus, Regional On Premise Manager Red Bull, rozwój kategorii energy drinków wynika w dużej mierze z rozwoju segmentu wariantów smakowych, który rośnie z dwukrotnie wyższą dynamiką niż warianty regularne i odpowiada za 1/3 wzrostu wartości kategorii.

Wśród wariantów smakowych największymi kontrybutorami wzrostu w mijającym roku były: Monster The Doctor (odpowiedzialny za 19% wygenerowanego wzrostu) oraz Red Bull Mandarynka (16% wygenerowanego wzrostu).

Portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,49

  • Śr

    2,55

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9667

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane