Rynek kaw zbożowych wart 85 mln zł

www.portalspozywczy.pl 2 marca 2016 11:01

- Rynek kawy zbożowej będzie wzrastać z uwagi na kilka czynników, które wynikają z bieżących trendów i specyfiki tego napoju. Konsumenci coraz chętniej wybierają produkty jak najmniej przetworzone, o naturalnym składzie. A kawa zbożowa należy do najbardziej naturalnych napojów – mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl, Emilia Kołtun, kierownik produktu w Bakalland SA.

Z danych Bakalland za Nielsen (Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska, w okresie XII. 2014 – XI. 2015) wynika, że rynek kaw zbożowych jest wart 84,95 mln zł i rośnie rok do roku o 8,3 proc. wartościowo (+4,7 proc. ilościowo). Za prawie 20 proc. sprzedaży kategorii odpowiadają dyskonty.

Jak mówi Emilia Kołtun, w listopadzie 2015 roku kategoria kaw zbożowych wzrosła o 8,4 proc. (+6,4 proc. ilościowo). Jej zdaniem wpływ na rozwój kategorii miały nowe kawy zbożowe Anatol instant, wprowadzone na rynek w kwietniu ubiegłego roku, jak również wybrane produkty Inki, głównie wariant znajdujący się w dyskontach.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    17,99

  • Śr

    13,83

  • Min

    9,69

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8787

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 561152

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.