Rynek mięsa mielonego: Konsumenci wracają do produktów markowych

www.portalspozywczy.pl 30 października 2015 14:28

Aktualnie obserwujemy powrót konsumentów do produktów markowych. Wybierają oni mięso znanych producentów. Kupno produktów od liderów rynku gwarantuje dużo większą powtarzalność produktu – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Andrzej Pawelczak, rzecznik Grupy Animex.

Konsumenci nauczyli się, że potrawa, która raz wyszła bardzo smaczna na bazie jednego mięsa może się nie udać przy zastosowaniu innego mięsa. - Mięso mielone jest produktem obarczonym dużą nieufnością, dlatego też konsumenci najchętniej kupują je w hermetycznych tackach map, gdzie mogą sprawdzić datę produkcji i datę przydatności do spożycia – tłumaczy Andrzej Pawelczak. - Jest to trwały i wygodny sposób pakowania. Zapewnia przedłużenie trwałości produktu i większą higienę zakupu, chroniąc mięso przed zakażeniami mikrobiologicznymi oraz zanieczyszczeniami mechanicznymi oraz chroniąc inne produkty spożywcze przed kontaktem z mięsem – wyjaśnia.

- Konsumenci kupujący produkty podawane na życzenie, czyli „zza lady” sami wybierają kawałek mięsa, który zostanie zmielony. Tak samo dobre mięso, ale z potwierdzoną oryginalnością, marka-producent, i identyfikacją w postaci nr partii i terminów przydatności do spożycia mogą otrzymać w tacce map. Dlatego też procent konsumentów proszących o zmielenie konkretnego mięsa jest znikomy – dodaje.

 

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8741

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 564392

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.