Rynek mięsa mielonego: Konsumenci wracają do produktów markowych

www.portalspozywczy.pl 30 października 2015 14:28

Aktualnie obserwujemy powrót konsumentów do produktów markowych. Wybierają oni mięso znanych producentów. Kupno produktów od liderów rynku gwarantuje dużo większą powtarzalność produktu – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Andrzej Pawelczak, rzecznik Grupy Animex.

Konsumenci nauczyli się, że potrawa, która raz wyszła bardzo smaczna na bazie jednego mięsa może się nie udać przy zastosowaniu innego mięsa. - Mięso mielone jest produktem obarczonym dużą nieufnością, dlatego też konsumenci najchętniej kupują je w hermetycznych tackach map, gdzie mogą sprawdzić datę produkcji i datę przydatności do spożycia – tłumaczy Andrzej Pawelczak. - Jest to trwały i wygodny sposób pakowania. Zapewnia przedłużenie trwałości produktu i większą higienę zakupu, chroniąc mięso przed zakażeniami mikrobiologicznymi oraz zanieczyszczeniami mechanicznymi oraz chroniąc inne produkty spożywcze przed kontaktem z mięsem – wyjaśnia.

- Konsumenci kupujący produkty podawane na życzenie, czyli „zza lady” sami wybierają kawałek mięsa, który zostanie zmielony. Tak samo dobre mięso, ale z potwierdzoną oryginalnością, marka-producent, i identyfikacją w postaci nr partii i terminów przydatności do spożycia mogą otrzymać w tacce map. Dlatego też procent konsumentów proszących o zmielenie konkretnego mięsa jest znikomy – dodaje.

 

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    2,61

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9413

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane