Rynek odchodzi od tradycyjnych przetworów mięsnych na rzecz dań typu convenience

www.portalspozywczy.pl 24 lutego 2016 09:55

Piotr Kulikowski, prezes Indykpolu, w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl zwraca uwagę na przeobrażenia obserwowane na rynku mięsa. Jak przyznaje coraz większym zainteresowaniem cieszą się dania typu convenience, a konsumenci większe znaczenie przywiązują do wysokiej jakości oraz bezpieczeństwa zdrowotnego produktów.

- Rynek stopniowo odchodzi od tradycyjnych przetworów mięsnych również robionych z mięsa drobiowego jak kiełbasy cienkie w kierunku dań typu convenience. Produkty drobiowe półprzetworzone cieszą się coraz większym zainteresowaniem klientów z uwagi na szczególną łatwość i szybkość przygotowania dań obiadowych. W dobie rosnącego tempa życie jest to istotne dla coraz większej grupy konsumentów - mówi Kulikowski w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl.

Zdaniem prezesa Indykpolu oczekiwania konsumentów zmieniają się. Coraz większą uwagę przywiązują oni do wysokiej jakości, a także bezpieczeństwa zdrowotnego produktów drobiarskich.

Przeczytaj także:

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    17,99

  • Śr

    13,83

  • Min

    9,69

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9079

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.