Rynek słodyczy: Potencjał w markach premium i edycjach limitowanych

www.portalspozywczy.pl 29 sierpnia 2016 15:26

Na nasyconym polskim rynku słodyczy producenci stoją w obliczu sporych wyzwań, ale widzą potencjał np. w edycjach limitowanych, w produktach dedykowanych specyficznym grupom, a także w innowacyjności i nowych segmentach. Konsumenci poszukują zaś m.in. produktów premium, czy przeznaczonych na prezent - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Maciej Herman, dyrektor sprzedaży i marketingu Lotte Wedel.

- Powszechny jest także trend związany z poszukiwaniem przez konsumentów produktów z segmentu premium, a także tymi przeznaczonymi „na prezent”, np. pralinami o wyszukanych smakach, wykonanych ze składników najwyższej jakości. Klasyczne wyroby producenci często starają się urozmaicać dodając do nich nieoczywiste, mniej popularne dodatki, jak na przykład owoce sezonowe. Często takie niestandardowe produkty pojawiają się jako edycje limitowane – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Maciej Herman.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8598

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 564392

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.