Sektor win musujących wraca na ścieżkę wzrostową

www.portalspozywczy.pl 16 lutego 2016 15:05

Jednym z głównych czynników rozpoczętego niedawno wzrostu jest Prosecco. Te włoskie wina musujące w 2013 roku zanotowały po raz pierwszy sprzedaż wyższą niż Champagne. Mimo tak dobrego obrotu sprawy, Prosecco ma spory problem: na rynku nie ma wyróżniającej się jednej marki Prosecco, a ponieważ rok 2016 będzie rokiem tego segmentu, wydaje się być to straconą okazją.

Z badań Mintela wynika, że w Wielkiej Brytanii – jednym z czterech największych rynków wina musującego - największa marka Prosecco ma zaledwie 3 proc. udziału. W segmencie win musujących dominują tam marki własne i napędzają wzrost tego rynku. Brak marek oznacza, że ​​zakupy konsumentów napędza promocja i opakowania.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    2,45

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9628

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane