Sprzedaż na rynku wódki w ujęciu ilościowym spadła o 2,7 proc.

www.portalspozywczy.pl 7 września 2015 12:07

Dynamika spadku na ryku wódki w pierwszym półroczu 2015 roku jest mniejsza niż w zeszłym roku, a wartościowo nastąpił wzrost - ocenia w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Richard Hayes, dyrektor sprzedaży i marketingu Stock Spirits Group.

- Prawdą jest, że sprzedaż na rynku wódki w ujęciu ilościowym spadła o 2,7 proc. w ciągu pierwszych sześciu miesięcy 2015 roku. Dynamika tego spadku jest jednak mniejsza niż w analogicznym okresie roku ubiegłego - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Richard Hayes.

- Dodatkowo, w ujęciu wartościowym sprzedaż detaliczna wzrosła o 0,8 proc. – dodaje dyrektor Stock Spirits Group.

Podkreśla, że sytuacja na polskim rynku wódki stabilizuje się, po trudnym 2014 roku i pierwszym kwartale 2015 roku w wyniku zaistniałego zaburzenia rynkowego po 15-proc. podwyżce akcyzy w styczniu 2014 r. i okresie zmniejszania zapasów.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,99

  • Śr

    0,89

  • Min

    0,64

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8297

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 556876

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.