Stagnacja na rynku dań w słoikach. Rośnie sprzedaż na tackach

www.portalspozywczy.pl 31 stycznia 2013 14:38

Z naszej wiedzy wynika, że tradycyjnie pakowane dania gotowe, takie jak np. słoiki, wykazują stagnacyjny trend sprzedażowy i trudno w ich przypadku mówić o jakiejkolwiek zadowalającej dynamice konsumpcji - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Zdzisław Műller z firmy Concept, realizującej projekt Vending Solution.

Skąd bierze się przewaga pakowania na tackach? - Pozwala ono na większą różnorodność serwowanego menu. Producenci proponują w tej formie najczęściej dania bez konserwantów, łatwe do podgrzania w mikrofali wprost w opakowaniu handlowym - mówi przedstawiciel firmy Concept. - W określaniu plusów takiego pakowania trudno pominąć także fakt , że wspomniane opakowanie nadaje się do dystrybucji poprzez automaty vendingowe a gabarytowa ilość opakowań po spożyciu jest dziesięciokrotnie mniejsza niż w przypadku tradycyjnych słoików - zaznacza.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,10

  • Śr

    5,83

  • Min

    3,94

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8846

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane