Sukces na rynku dań gotowych tkwi w innowacyjności

www.portalspozywczy.pl 12 sierpnia 2016 12:42

W ostatnich latach rynek dań gotowych rozwijał się w naszym kraju wolniej, niż można by się tego spodziewać. Dobrym kierunkiem okazało się wykorzystanie segmentu dań convenience. Zdaniem Grzegorza Rykaczewskiego, analityku agrobiznesu w Banku Zachodnim WBK, bez innowacyjnych rozwiązań trudno w ogóle mówić o skutecznym rozwoju segmentu mięsnych dań gotowych.

Rynek dań gotowych w Polsce w ostatnich latach rozwijał się znacznie wolniej niż zakładano wcześniej. Pomimo wzrostu gospodarczego, producenci nie byli w stanie znacząco zwiększyć zainteresowania konsumentów tym rodzajem asortymentu. Co istotne, konsekwencją tej sytuacji było pojawienie się bodźca do poszukiwania nowej formuły produktów. Dobrym kierunkiem okazało się wykorzystanie rozwoju segmentu żywności convenience. W rezultacie, obok np. dobrze znanych dań w słoikach, pojawiła się np. szeroka paleta dań warzywno-mięsnych, stanowiących gotowe zestawy obiadowe. Są to produkty charakteryzujące się często innowacyjnymi opakowaniami, np. dostosowanymi do podgrzewania w mikrofali - podkreśla analityk BZ WBK.

Całość na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,98

  • Śr

    3,65

  • Min

    2,38

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8598

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 564392

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.