Udział sklepów dyskontowych w rynku wina zwiększył się do 33 proc.

www.portalspozywczy.pl 21 października 2015 10:35

Udział dyskontów w handlu winem w Polsce jest jednym z najwyższych w Europie – ocenia Robert Ogór, prezes Grupy Ambra.

Udział dyskontów w polskim rynku wina wzrósł do bardzo wysokiego poziomu - być może jeszcze w Niemczech jest podobny - i jest to poziom należący do jednych z najwyższych w Europie. Dziś w Polsce co trzecia butelka wina sprzedawana jest w dyskontach – mówi Robert Ogór.

W ostatnich latach udział sklepów dyskontowych w rynku wina zwiększył się do 33 proc. w 2104 roku, a w tym roku może zwiększyć się do 35 proc. (w ujęciu wartościowym) kosztem przede wszystkim super- i hipermarketów, ale też kosztem handlu tradycyjnego. Dla porównania w roku 2011 było to 28 proc., a w 2010 roku 20 proc.

Portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    11,49

  • Śr

    6,86

  • Min

    3,68

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9338

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane