PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

1,5 mld zł na badania konsumentów

Autor: Rzeczpospolita 3 października 2011 09:13

Ubiegłoroczne wydatki na tzw. shopper marketing były porównywalne do kosztów promocji internetowych - wynika z szacunków firmy Cursor, należącej do grupy Outsourcing Experts. A te - według IAB Adex - wyniosły około 1,5 mld zł - podała Rzeczpospolita.

Jak podaje Rzeczpospolita, badaniami w miejscu sprzedaży, analizowaniem danych i dopasowywaniem strategii marketingowych do potrzeb polskich konsumentów zainteresowani są głównie producenci dóbr FMCG oraz sieci sklepów, które czerpią z doświadczeń swoich międzynarodowych central.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,55

  • Min

    2,51

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8001

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 707248

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane