1,9-proc. wzrostu sprzedaży Grupy Muszkieterów w Europie

Autor: dlahandlu.pl 6 marca 2017 14:21

Grupa Muszkieterów zanotowała 1,9 proc. wzrostu sprzedaży w 2016 r. na całej swojej europejskiej dywizji.

Sześć banerów Grupy (Intermarché, Netto, Bricomarche, Brico Cash, Poivre Rouge i Roady) zanotowały sprzedaż w wysokości 36 mld euro, natomiast dział rolno-spożywczy 4,1 mld euro, co daje w sumie 40,2 mld euro sprzedaży w 2016 r.

Główne marki detaliczne Grupy czyli Intermarché oraz Netto przekroczyły przychód w wysokości 25,8 mld euro (z wyłączeniem paliwa), a ich udział w rynku wzrósł o 1,5%.

W samej Francji Intermarché zanotował obroty rzędu 22 mld euro, co stanowi wzrost o 1,3% rok-do-roku.

W 2017 roku Grupa planuje kontynuowanie digitalizacji swoją oferty i zwiększenie wydajność działalności detalicznej.

Pod koniec 2016 w Grupie działało I1,836 sklepów z logo Intermarche, z czego 85 to hipermarkety, 1361 to supermarkety a 390 convenience z majątkiem obsługiwanego przez 1,193 napędów.

W kanale non-food sieć zanotowała wzrost obrotów o 6 proc. do 2,5 mld euro. W Polsce przychody wzrosły o 25,3 proc.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane