1,9-proc. wzrostu sprzedaży Grupy Muszkieterów w Europie

Autor: dlahandlu.pl 6 marca 2017 14:21

Grupa Muszkieterów zanotowała 1,9 proc. wzrostu sprzedaży w 2016 r. na całej swojej europejskiej dywizji.

Sześć banerów Grupy (Intermarché, Netto, Bricomarche, Brico Cash, Poivre Rouge i Roady) zanotowały sprzedaż w wysokości 36 mld euro, natomiast dział rolno-spożywczy 4,1 mld euro, co daje w sumie 40,2 mld euro sprzedaży w 2016 r.

Główne marki detaliczne Grupy czyli Intermarché oraz Netto przekroczyły przychód w wysokości 25,8 mld euro (z wyłączeniem paliwa), a ich udział w rynku wzrósł o 1,5%.

W samej Francji Intermarché zanotował obroty rzędu 22 mld euro, co stanowi wzrost o 1,3% rok-do-roku.

W 2017 roku Grupa planuje kontynuowanie digitalizacji swoją oferty i zwiększenie wydajność działalności detalicznej.

Pod koniec 2016 w Grupie działało I1,836 sklepów z logo Intermarche, z czego 85 to hipermarkety, 1361 to supermarkety a 390 convenience z majątkiem obsługiwanego przez 1,193 napędów.

W kanale non-food sieć zanotowała wzrost obrotów o 6 proc. do 2,5 mld euro. W Polsce przychody wzrosły o 25,3 proc.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,90

  • Śr

    5,13

  • Min

    2,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8598

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 564392

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.