10 trendów i typów konsumenckich na 2018 rok według Euromonitora (galeria)

Autor: dlahandlu.pl 24 stycznia 2018 11:27

10 trendów i typów konsumenckich na 2018 rok według Euromonitora (galeria) fot. Shutterstock

Pożyczanie zamiast kupowania, dostosowywanie oferty do genomu sprawdzanego za pomocą domowych testów DNA, konsumenci śledczy i tendencja do minimalizmu – to jedne z głównych trendów na rok 2018, przedstawionych przez globalną firmę badawczą Euromonitor International.

Według raportu Euromonitora "Top 10 globalnych trendów konsumenckich na rok 2018", w tym roku wydatki konsumpcyjne będą rosły w najsilniejszym tempie od 2011 r. Konsumenci będą nadal kwestionować swoje priorytety i zmieniać decyzje dotyczące zakupów, a jednocześnie będą pogłębiać swoje zaangażowanie w marki i wartości, które są dla nich ważne.

Dzięki możliwości mapowania kodów genetycznych otwiera się rynek dla firm chcących dostarczać produkty i usługi zgodne z wrodzonymi predyspozycjami. Pojawia się nowa fala przedsiębiorstw, które dostarczają konsumentom wyniki badań genetycznych związanych z ich ogólnym zdrowiem, sprawnością i odżywianiem. Z kolei dzięki Rozszerzonej Rzeczywistości (AR), posiadającej szeroką gamę aplikacji w różnych branżach, klienci mogą coraz częściej robić zakupy bez wychodzenia z domu, a nawet przymierzać i testowaćprodukty przed ich nabyciem.

Zobacz 10 tegorocznych trendów konsumenckich na świecie.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    2,10

  • Min

    1,35

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4588

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 699147

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane