100 nowych produktów w ofercie piekarni Tesco

Autor: dlahandlu.pl 23 listopada 2016 10:25

Tesco zwiększa asortyment produktów z dodatkiem masła, miodu i naturalnych zakwasów.

W 2015 roku klienci hipermarketów Tesco kupili ponad 180 mln sztuk świeżego pieczywa. Chcąc poznać zdanie klientów, Tesco przeprowadziło badania preferencji zakupowych w kategorii pieczywa, aby dowiedzieć się na co najbardziej zwracają uwagę podczas wybierania produktów. Na podstawie wyników, w ciągu ostatniego roku Tesco wprowadziło zmiany w swoim asortymencie, wprowadzając m.in. blisko 100 nowych produktów, w tym bułki i chleby rustykalne, nowe smaki ciastek francuskich i półfrancuskich, donatów i mini pizz. Firma wprowadza również sezonowe produkty jak pieczywo na grilla, Święta Wielkanocne, czy Boże Narodzenie. W listopadzie na półkach pojawiły się chałki premium, drożdżówki w kształcie bałwanków oraz ciasta m.in. bożonarodzeniowe ciasto stollen z dodatkiem masła, miodu i rodzynek.

Z badania przeprowadzonego dla Tesco wynika również iż korzystanie z naturalnych składników jest dla klientów kluczowym elementem wskazującym, że, produkty pozostaną dłużej świeże. Klienci powiedzieli również, że dużo chętniej sięgają po produkty jeszcze ciepłe, świeżo wyciągnięte z pieca.

Firma postanowiła ujednolicić procedury pieczenia aby dać klientom pewność, że we wszystkich sklepach na rynkach Europy Środkowej dostępne będą produkty wysokiej jakości.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8796

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.